Dolina Pałaców i Ogrodów. Wycieczka objazdowa – bardzo elegancka i wysmakowana – która zaczyna się w historycznym Uzdrowisku Cieplice Śląskie-Zdrój, a kończy w romantycznym miejscu, jakim jest Pałac Wojanów. Na trasie zwiedzania znajduje się majestatyczny, leżący w otoczeniu Parku Zdrojowego Pałac Schaffgotschów i staniszowski Pałac na Wodzie oraz Pałac Łomnica. Podczas wyprawy Turyści mają okazję podziwiać najpiękniejsze oblicze Dolnego Śląska.
Program: Dolina Pałaców i Ogrodów Wycieczka
- 9.00 – Wyjazd ze Szklarskiej Poręby
- Zwiedzanie Cieplic (obejścia Pałacu Schawffgotschów wraz z Placem Piastowskim i Parkiem Zdrojowym)
- Zwiedzanie parku pałacowego wraz z częścią Pałacu na Wodzie w Staniszowie
- Przejazd ze Staniszowa do Łomnicy malowniczą trasą wzdłuż Drogi Królewskiej przez Miłków i Mysłakowice (stolicę zielarzy i laborantów)
- Zwiedzanie Pałacu w Łomnicy, Folwarku oraz Domu Wdowy wraz z założeniami parkowymi oraz Pałacu w Wojanowie
- Ok.17.30 – Powrót do Szklarskiej Poręby
Cena: Dolina Pałaców i Ogrodów Wycieczka
Cena do Kalkulacji. Zapraszamy do wyceny przez e-mail: btalmar@wp.pl lub telefonicznie:
tel. 500 014 300
Szklarska Poręba – Dolina Pałaców i Ogrodów Wycieczka
Ogólne warunki uczestnictwa w jednodniowych wycieczkach autokarowych.
- Organizatorem wycieczek jest Biuro Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka z siedzibą w Szklarskiej Porębie przy ul. Jedności Narodowej 6. Biuro działa zgodnie z Ustawą o Usługach Turystycznych z dnia 29.08.1997 roku wraz z jej późniejszymi zmianami. Biuro posiada wpis do rejestru o nr 1206/1994 oraz gwarancję ubezpieczeniową SignalIduna.
- Zawarcie umowy o świadczenie usług turystycznych następuje po dokładnym zapoznaniu się uczestnika z programem wycieczki i warunkami uczestnictwa. Zawarcie umowy na udział w imprezie turystycznej następuje z chwilą podpisania klauzuli, że klient zapoznał się z warunkami ogólnymi uczestnictwa w jednodniowych wycieczkach autokarowych, programem ramowym wycieczki, Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia SIGNAL IDUNA BEZPIECZNE PODRÓŻE oraz wpłaceniu całości należności lub zaliczki w wysokości określonej dla danej imprezy.
- Biuro Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka gwarantuje realizację imprezy zgodnie z umową. W ramach ceny jednodniowych wycieczek biuro gwarantuje: transport autokarem sprawnym technicznie, spełniającym kryteria dopuszczenia do krajowego/międzynarodowego ruchu pasażerskiego, opiekę pilota-przewodnika w języku polskim. Na mocy zawartej pomiędzy SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. i BIUREM PODRÓŻY umowy generalnej ubezpieczenia NR 200971 z dnia 19 kwietnia 2012 roku ANEKS nr 4 każdy uczestnik imprezy turystycznej BIURA PODRÓŻY zgłoszony do SIGNAL IDUNA POLSKA TU S.A. zgodnie z postanowieniami umowy generalnej objęty jest ubezpieczeniem SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże oraz może zostać objęty ubezpieczeniem Kosztów Imprezy Turystycznej. Pakiety ubezpieczeniowe BIURA PODRÓŻY obejmują: EUROPA, STANDARD KL 20 000 EUR, NNW 15 000 PLN BP 1 000 PLN oraz może być ubezpieczony od Kosztów Rezygnacji z Imprezy Turystycznej : STANDARD, wersja 100% do 34.000,00PLN. Na życzenie klienta każde ubezpieczenie można rozszerzyć.
- Osoba dokonująca rezerwacji ( pierwsza wymieniona w potwierdzeniu rezerwacji lub płatnik ) przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zapłatę pełnej kwoty ceny imprezy turystycznej za wszelkie osoby wymienione w potwierdzeniu rezerwacji. Jest również odpowiedzialna za poinformowanie pozostałych osób o wszystkich otrzymanych szczegółach dotyczących wycieczki. Osoba dokonująca rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat. Zawarcie umowy przez osoby małoletnie wymaga pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych, z podpisami rodziców lub opiekunów prawnych poświadczonymi notarialnie ( o ile osoba małoletnia wyjeżdża bez rodzica lub opiekuna prawnego )
- Cena wycieczki nie obejmuje biletów wstępów. Bilety wstępu uczestnicy opłacają we własnym zakresie.
- Biuro Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka zastrzega sobie prawo zmiany warunków umowy z przyczyn od niego niezależnych lub odwołania imprezy. O odwołaniu lub zmianie w programie wycieczki klient będzie poinformowany pisemnie poprzez SMS-a lub telefonicznie w terminie nie krótszym niż jeden dzień przed impreza. Brak akceptacji przez Klienta innego terminu spowoduje niezwłoczną wypłatę wpłaconej kwoty.
- W przypadku wystąpienia sił wyższych uniemożliwiających kontynuowanie wycieczki lub zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu uczestników wycieczki, organizator zastrzega sobie prawo do korekty trasy i programu wycieczki lub jej odwołania. Biuro turystyki ma prawo odwołać imprezę turystyczną ( dotyczy wycieczek autokarowych ) jeżeli liczba rezerwacji jest mniejsza niż 30 osób. W takim przypadku Klienci, którzy dokonali rezerwacji, muszą zostać powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o odwołaniu najpóźniej 1 dzień przed planowaną wycieczką. Klient, który otrzymał informację dotyczącą anulacji imprezy nie ma prawa do odszkodowania.
- Jeżeli z winy Biura Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka nie zostaną zrealizowane umową świadczenia, względnie ich jakość będzie odbiegała od treści zawartej umowy, Biuro Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka przyjmuje na siebie odpowiedzialność finansową i zobowiązuje się do zwrotu części lub całości wniesionych opłat za usługę.
- Nie uważa się za wadę usługi niedociągnięć zawinionych przez osoby prawne i fizyczne nie pozostające w stosunku prawnym z Biurem Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka albo wynikłych z okoliczności, za które Biuro Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka nie odpowiada.
- Niewykorzystanie przez uczestnika wszystkich świadczeń objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia.
- Uczestnik zobowiązany jest do wniesienia opłaty za wycieczkę w wysokości 100% ogólnej kwoty najpóźniej na dzień przed wycieczką do godziny 14:00. Zapłata winna wpłynąć do kasy biura turystyki w którym została złożona rezerwacja bądź na wskazany rachunek bankowy. W przypadku wpłaty na rachunek bankowy 72 godziny przed rozpoczęciem imprezy klient zobowiązany jest do przesłania potwierdzenia dowodu wpłaty. Nie wpłacenie należności w określonym terminie jest podstawą do anulacji rezerwacji miejsc na wycieczkę.
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w wycieczce bez ponoszenia kosztów, jeżeli rezygnacja nastąpiła na trzy dni przed rozpoczęciem wycieczki. W przypadku rezygnacji z wycieczki w terminie krótszym niż trzy dni przed wycieczką – bez wskazania osoby lub osób wstępujących w miejsce klienta – organizator zwraca wpłaconą kwotę pomniejszoną o rzeczywiste koszty, które poniósł w związku z realizacją umowy. Uczestnikowi nie przysługuje zwrot za wycieczkę, w przypadku gdy o rezygnacji poinformował biuro po godzinie 15:00 dzień przed wycieczką. W przypadku nie zgłoszenia się na imprezę Uczestnikowi nie przysługuje zwrot zapłaty za wycieczkę. Klient może zawiadomić biuro turystyki o zmianie uczestnika do 15 minut przed rozpoczęciem wycieczki a powiadomienie w tym czasie powinno nastąpić w biurze turystyki w Szklarskiej Porębie.
- Reklamacje dotyczące udziału w imprezie są przyjmowane w trakcie trwania imprezy przez pilota/przewodnika. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Uczestnikowi przysługuje prawo zgłoszenia ich do organizatora na piśmie w ciągu 30 dni od daty zakończenia imprezy. Po upływie tego okresu klient może zgłosić roszczenie jeśli bez własnej winy nie mógł dotrzymać tego terminu. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia reklamacji. Podstawą reklamacji nie mogą być okoliczności , za które biuro turystyki nie ponosi odpowiedzialności.
- Warunki ubezpieczenia Uczestnika reguluje umowa ubezpieczeniowa z ubezpieczycielem ustawowym, którym jest SIGNAL IDUNA – umowa generalna NR 200971
- Uczestnik deklaruje za siebie i za innych uczestników imprezy, w imieniu których dokonał płatności za imprezę turystyczną, że przed zawarciem umowy/podpisaniem klauzuli otrzymał Ogólne Warunki Ubezpieczenia BEZPIECZNE PODRÓŻE zatwierdzonych uchwałą Nr 42/Z/2021 Zarządu SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. z dnia 19.07.2021 r. oraz Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Koszty Imprezy Turystycznej Bezpieczne Rezerwacje, zatwierdzonych uchwałą Nr 48/Z/2018 Zarządu SIGNAL IDUNA Polska TU S.A z dnia 30.08.2018 r, zmienionych aneksem nr 1 z dnia 16.04.2020 r. stanowiące załącznik do niniejszej umowy.
- Ubezpieczony wyraża zgodę na udostępnienie SIGNAL IDUNA przez podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych dokumentacji medycznej oraz przez NFZ nazw i adresów świadczeniodawców (a także zwalnia lekarzy w kraju i za granicą z tajemnicy lekarskiej) w celu ustalenia prawa do świadczenia z zawartej umowy ubezpieczenia i wysokości tego świadczenia. Zgoda jest ważna pod warunkiem zaistnienia zdarzenia ubezpieczeniowego. Ubezpieczyciel przetwarza dane osobowe zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych w celu realizacji umowy ubezpieczenia. Każda osoba ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
- Uczestnicy wycieczki powinni posiadać dokument tożsamości. Uczestnicy wycieczek zagranicznych powinni posiadać ważny paszport lub dowód osobisty (dotyczy również dzieci). Legitymacja szkolna, legitymacja studencka lub prawo jazdy nie są dokumentami tożsamości.
- W sytuacjach wyjątkowych, np. odłączenie się od grupy w czasie wycieczki, uczestnik powinien natychmiast skontaktować się z organizatorem. Numery telefonów znajdują się na potwierdzeniu wpłaty KP i programach wycieczek.
- Uczestnik odpowiada materialnie wobec Biura Turystyki „AL-MAR” Alicja Januszka za szkody powstałe z jego winy.
- Uczestnik wycieczki zobowiązany jest dostosować się do wymagań czasowych przekazywanych przez przewodnika/pilota w czasie trwania imprezy turystycznej.
- Przewodnik/pilot zobowiązany jest do oczekiwania maksimum 15 min. na uczestników nie przybyłych w wyznaczone miejsce zbiórki. Po wyznaczonym czasie przewodnik/pilot z resztą grupy realizuje dalszy program wycieczki, natomiast osoby, które nie stawiły się powinny dotrzeć na własny koszt do miejsca postoju autobusu przed planowanym odjazdem.
- W zakresie nieuregulowanym w umowie i w warunkach ogólnych uczestnictwa, mają zastosowanie przepisy: ustawy o usługach turystycznych, kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące ochrony konsumenta. Wszelkie sprawy sporne będą rozpatrywane przez sąd powszechny.